Alla inlägg under juli 2014

Av Mia Svensson - 30 juli 2014 11:51

bloggrn är som sagt till främst för mig själv som utvärdering av tröning,kost och tankar
vägde mug idag 77kg. målet för klassikern är under 70kg alternativt va vältränad med kondition och ettjävlarannamma -skalle!! börjat med nya rutiner.. minst 30min morgonpromenad och hittills har jag kommit upp inna 08 och är sjuukt trött,men jag gör det ändå!det kommer vända och jag blir piggare om jag bara står ut och biter ihop!! sen har jag bytt lite i kosten. rågbröd o surdegsbröd .fullkorns pasta och ris. även mkt sallad är det nu! för många kanske detta är självklarhet men med en mammapeng och en hel familj att göra mat till så tänker jag inte stå timmar för middagar eller att barnen ändå inte äter det. vi kör husmanskost och enkel mat! och ekonomi ska även hålla! ska bli spännande o se vad för resultat man har om en månad. badkort är inköpt så sommaren bör bjuda på några simtag och vi har anmält oss till crawlkurs!!!jag o erik ska göra nått kul ihop!!)

Av Mia Svensson - 21 juli 2014 13:42

Ny vecka, måndag och uppstart med nytt mål. Ska försöka att varje morgon ..där ork och inte en sömnlös natt varit att ha en pw... såväl en 15min som 60min.. all träning och motion som blir av är Motion!

Av Mia Svensson - 19 juli 2014 15:25

Dåså .. bitit i det sura äpplet och påbörjat träningen ! Simmat 1000m och igår hann ja med 500m simning.. dagen till ära hans det med en pw på 30min. Som ni ser Himner man inte med några timmars träning men den träning som blir av får man se till att ta tillvara!! Varje minut är en minut närmare målet till starterna.. varje meter är en meter som blir sedan kilometer!! Dagens utmaning blir till pappa i huset som idag gör triathlon... vi kör en uppvärmning vid stranden!!

Av Mia Svensson - 6 juli 2014 21:12

Sagt och gjort så blev det så! Jag och min underbara trofasta o lika rastlösa själsfrände till kusin har kommi på en ny ide!!!! Vi ska göra stora, stora klassikern! Den här bloggen är till för mig som tränings dagbok... bollplank... utvärdering.... någonstans att sbära, gnälla och skryta !!! Många blod och svetttårar skall gå och jävligt många timmar skall tränas!! Följ mig på min härliga utmaning! Anta utmaning med oss eller öåt mig inspirera dig!!!!


och varför ä jag så speciell? världens bästa mamma till 2barn på 2år och en på 3månader

Varför kommer den här bloggen va roligare än andras??här kommer ni få gratis skratt, irritation och inspiration!!  

Man behöver en rejäl plan om man ä överviktig, nyförlöst och inte har hela dagen på sig att träna! I min värld är varje timma räknad och planerad! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards